Додатки
Пам’ятка для учителя № 1
1. Робота над дослідженням методу проектів повинна бути цілеспрямованою та систематичною.
2. Робота повинна бути особистісно значущою для школяра. Необхідно допомагати учням бачити можливість реалізації своїх можливостей, спосіб саморозвитку і самовдосконалення.
3. Учитель повинен створити середовище, атмосферу для проектної діяльності, підтримувати інтерес до цієї діяльності, ситуацію успіху.
4. Створити психологічний комфорт: а) діти не повинні боятися допустити помилку; б) не притискати бажання, а підтримувати і направляти; в) доти можливість розкритися, повірити у себе кожному учневі.
5. Учитель повинен бути прикладом для дітей. Він повинен показувати своє прагнення до всього нового, бажання пізнавати світ.
6. Необхідне врахування вікових особливостей та педагогічних умов при проектній діяльності. Проект має бути цікавим, посильним, корисним.
7. В початковій школі повинен переважати індивідуальний проект, коли дитина проходить усі етапи самостійно.
Пам’ятка № 2
1. Успішність здійснення проектної діяльності залежить від професійної та мотиваційної готовності учителя.
2. Велика кількість проектів, одночасно організованих учителем, значно понижує їх якість.
3. Учител повинен чітко пояснити дитині суть майбутньої роботи.
4. Батьки, які будуть допомагати дитині в роботі над проектом, теж повинні бути ознайомлені із суттю проектного методу.
5. Об’єм теоретичного матеріалу повинен бути обмеженим. Наголос ставиться на практичну діяльність, яка дає корисні новоутворення.
6. Презентація повинна бути обмеженою у часі, оригінальною. В початковій школі доцільно залучати батьків до роботи над проектом.
Пам’ятка для батьків
1. Покажіть приклад дітям у своєму прагненні до нового, невідомого, прагнення вирішувати різноманітні проблеми, задачі із задоволенням.
2. Залучайте дітей до сумісного вирішення інформаційних проблем.
3. Прислухайтеся до дітей. Не залишайте їх запитання без уваги.
4. Допомагайте дітям засвоювати нові знання, але не намагайтеся все зробити замість них.
5. Поменше настанов, прямих інструкцій.
6. Не стримуйте ініціативу.
7. Не бійтеся витратити час на роботу з дитиною у бібліотеці, вдома з книгою.
8. Не дратуйтеся.
9. Ніяких негативних суджень, якщо щось не виходить.
10. Вчіть доводити справу до кінця.
Пам’ятка для вчителів та батьків
1. Ставте перед дитиною чітку мету його роботи.
2. Робота повинна бути цікавою не батькам чи учителю, а дітям. Краще обирати тему із змісту навчальних предметів.
3. Давайте учневі цікаву справу, результати якої він може передбачити.
4. Прагніть самі підходити до усього творчо і навчайте цьому дитину.
5. Відкривати у кожній дитині її індивідуальні нахили та здібності.
6. Учіть здобувати інформацію, а приймати її у готовому вигляді.
7. Учіть дітей діяти незалежно.
8. Навчіть дітей відчувати брак інформації і не боятися про це заявити.
9. Вчіть прогнозувати.
10. Створюйте ситуації, де дитина зможе застосувати отримані навички у вирішенні пізнавальних завдань.
11. Пторібно пам’ятати: пізнавальна активність – це успішна навчальна мотивація. Особливої уваги у початковій школі потребує завершальний етап проектної діяльності – презентація (захист) проекту.
Пам’ятка для учителя № 1
1. Робота над дослідженням методу проектів повинна бути цілеспрямованою та систематичною.
2. Робота повинна бути особистісно значущою для школяра. Необхідно допомагати учням бачити можливість реалізації своїх можливостей, спосіб саморозвитку і самовдосконалення.
3. Учитель повинен створити середовище, атмосферу для проектної діяльності, підтримувати інтерес до цієї діяльності, ситуацію успіху.
4. Створити психологічний комфорт: а) діти не повинні боятися допустити помилку; б) не притискати бажання, а підтримувати і направляти; в) доти можливість розкритися, повірити у себе кожному учневі.
5. Учитель повинен бути прикладом для дітей. Він повинен показувати своє прагнення до всього нового, бажання пізнавати світ.
6. Необхідне врахування вікових особливостей та педагогічних умов при проектній діяльності. Проект має бути цікавим, посильним, корисним.
7. В початковій школі повинен переважати індивідуальний проект, коли дитина проходить усі етапи самостійно.
Пам’ятка № 2
1. Успішність здійснення проектної діяльності залежить від професійної та мотиваційної готовності учителя.
2. Велика кількість проектів, одночасно організованих учителем, значно понижує їх якість.
3. Учител повинен чітко пояснити дитині суть майбутньої роботи.
4. Батьки, які будуть допомагати дитині в роботі над проектом, теж повинні бути ознайомлені із суттю проектного методу.
5. Об’єм теоретичного матеріалу повинен бути обмеженим. Наголос ставиться на практичну діяльність, яка дає корисні новоутворення.
6. Презентація повинна бути обмеженою у часі, оригінальною. В початковій школі доцільно залучати батьків до роботи над проектом.
Пам’ятка для батьків
1. Покажіть приклад дітям у своєму прагненні до нового, невідомого, прагнення вирішувати різноманітні проблеми, задачі із задоволенням.
2. Залучайте дітей до сумісного вирішення інформаційних проблем.
3. Прислухайтеся до дітей. Не залишайте їх запитання без уваги.
4. Допомагайте дітям засвоювати нові знання, але не намагайтеся все зробити замість них.
5. Поменше настанов, прямих інструкцій.
6. Не стримуйте ініціативу.
7. Не бійтеся витратити час на роботу з дитиною у бібліотеці, вдома з книгою.
8. Не дратуйтеся.
9. Ніяких негативних суджень, якщо щось не виходить.
10. Вчіть доводити справу до кінця.
Пам’ятка для вчителів та батьків
1. Ставте перед дитиною чітку мету його роботи.
2. Робота повинна бути цікавою не батькам чи учителю, а дітям. Краще обирати тему із змісту навчальних предметів.
3. Давайте учневі цікаву справу, результати якої він може передбачити.
4. Прагніть самі підходити до усього творчо і навчайте цьому дитину.
5. Відкривати у кожній дитині її індивідуальні нахили та здібності.
6. Учіть здобувати інформацію, а приймати її у готовому вигляді.
7. Учіть дітей діяти незалежно.
8. Навчіть дітей відчувати брак інформації і не боятися про це заявити.
9. Вчіть прогнозувати.
10. Створюйте ситуації, де дитина зможе застосувати отримані навички у вирішенні пізнавальних завдань.
11. Пторібно пам’ятати: пізнавальна активність – це успішна навчальна мотивація. Особливої уваги у початковій школі потребує завершальний етап проектної діяльності – презентація (захист) проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий