Правила презентації для учня
1. Знайди зручне положення тіла і місце для рук.
2. Спокійно дивися на слухачів.
3. Назви тему.
4. Зацікав слухачів виступом.
5. Говори вільно. Слідкуй за жестами та мімікою.
6. Підкреслюй важливі думки у своїй роботі, змінюючи тон голосу. Тон створює музику виступу.
7. Роби паузи, щоб слухачі могли усвідомити те, що почули.
8. Логічно закінчи свій виступ.
Пам’ятка для учителя при підготовці до презентації
1. Допоможіть учням провести самооцінку проекту:
· Чому розпочали роботу над проектом?
· Чи вирішили проблему?
· Як оцінили вашу роботу люди, які знайомилися з нею?
· Що не дороблено, а що хотілося б змінити?
2. Допоможіть оцінити процес проектування.
3. Допоможіть учням підготувати проект до презентації. Розробіть план виступу.
4. Не варто із презентації робити виставу, це відволікає від суті.
5. Оцінка проекту повинна носити стимулюючий характер.
6. Не варто перетворювати презентацію проектів у змагання. Краще виділити номінації.
1. Знайди зручне положення тіла і місце для рук.
2. Спокійно дивися на слухачів.
3. Назви тему.
4. Зацікав слухачів виступом.
5. Говори вільно. Слідкуй за жестами та мімікою.
6. Підкреслюй важливі думки у своїй роботі, змінюючи тон голосу. Тон створює музику виступу.
7. Роби паузи, щоб слухачі могли усвідомити те, що почули.
8. Логічно закінчи свій виступ.
Пам’ятка для учителя при підготовці до презентації
1. Допоможіть учням провести самооцінку проекту:
· Чому розпочали роботу над проектом?
· Чи вирішили проблему?
· Як оцінили вашу роботу люди, які знайомилися з нею?
· Що не дороблено, а що хотілося б змінити?
2. Допоможіть оцінити процес проектування.
3. Допоможіть учням підготувати проект до презентації. Розробіть план виступу.
4. Не варто із презентації робити виставу, це відволікає від суті.
5. Оцінка проекту повинна носити стимулюючий характер.
6. Не варто перетворювати презентацію проектів у змагання. Краще виділити номінації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий